my lovely phone

HEJ! här var det längesen jag skrev känns det som. Idag skiner solen som bara den, mycket skönt. Synd bara att jag börjar jobba om 45 minuter. Men det är ju nästan alltid sådär, då man jobbar är det fint väder och då man är ledig regnar det typ.. Hehe nej, jag är så glad att jag får jobba!
Idag har jag vart i lägenheten och plockat ihop lite och sen vart på byn och druckit kaffe/ätit med fina evve & ida :) vi pratade om tjejfest nästa helg så jag HOPPAS kan byta bort mitt skift så jag kan vara med!:)

Jag beställde just en ny iPhone 4, som ni kanske minns försvann ju min i vintras och jag känner att jag vill inte leva utan den nå mera. Nu hade dom fått in vita så jag tog en sådan :) riktigt fin! Så då kommer det förhoppningsvis bli lite mer liv i bloggen med bilder.

Nu ska jag börja trampa iväg mot arbetet, ha en fin dag och njut av solens varma strålar! :) kram från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0