Paus

Hallå på er. Just nu ligger jag och tar ett litet break i soffan. Jag håller nämligen på att diska, tvätta & städa. Det är så skönt då man känner att allt är rent och fint :) jag funderar även om jag skulle ha bakat något ikväll, jag har länge velat testa leilas hallon & choklad cupcakes! Tror de är riktigt smarriga.. Jag hade tänkt visa er lite bilder från lägenheten men blogg.se är ju sämst och har ingen iPhone app så det går inte att föra över bilder från telefonen till bloggen. Och vi har inte internet än så jag får ta bilder och föra över dom på datorn då jag far hem till mamma :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det går att blogga ändå, och även lägga in bilder. Logga in på blogg.se som vanligt. Gå till skapa bild. Där börjar du med att ladda upp de bilder du vill ha. Sen går du på skapa inlägg. För att kunna skriva så klickar du på "ändra redigerare" nere i högra hörnet. När du skrivit klart och vill lägga in en bild så ändrar du tillbaka redigeraren. Klickar sen på den lilla bildsymbolen, så kommer ett fönster upp och där kan du välja från bilderna du laddade upp innan inlägget. Kanske blev lite krångligt men hoppas du fattar!

2011-06-27 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0