some words

Hola amigos! FAN vilken skitväder hela tiden. Det har regnat i tre dagar nu, usch! man blir ju så rastlös av att bara sitta inne, eller man behöver ju inte men man känner sig ju inte supersugen att knata ut i regnet på en promenad eller så. Men faktiskt så gick jag ut på byn imorse, det är ju inte så långt men(!) luften är ju aldrig friskare och härligare än då det regnar, så egentligen borde man ju ta sig en löptur eller liknande då det regnar för då slipper man ju löka sönder som man annars gör då solen steker på.. Jag menar, ingen har väl dött av lite vatten? ne.

Jahaja, ikväll ville Ellen att jag skulle komma hem på Glee-maraton och det tror jag faktiskt jag ska göra också. Jag har missat så himla mycket av det så det är ju helt sjukt. Tycker det är så bra! hehe. Gillar alla serier/filmer och skit där dom sjunger och dansar..

Och juste, jag hade ju sett fram emot att se filmen a million dollar baby i söndags som gick på tv, men då glömde jag bort det och misasde den.. Typiskt! såg ni den? var den bra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0