the latest

Tjenare kompisar! Fredag idag och det känns ljuuvligt, även fast jag ska jobba precis hela dagen, hela kvällen, hela natten och hela dagen imorgon. Puh! Men det är ändå alltid nåt speciellt med Fredagar för mig, jag blir så glad, haha.. Annars händer det inte så mycket, vi börjar få ordning i lägenheten så det känns riktigt skönt. Bara den där jävla soffan kan komma någon gång, sämst att det tar så lång tid! men nu tror jag det bara börjar vara typ 1-2 veckor kvar av leveranstiden. Skönt! Då man har en säng och inte en soffa blir det ju att man sitter i sängen om man vill kolla på en film eller så, och det tycker jag är SÅÅÅÅÅ äckligt! i sängen ska man sova och inte ligga med kläder på och smutsa ner, usch!!

Jag tror förresten att jag lyckats få ledigt en HEL vecka i sommar (halleluja), så då ska jag och Robert åka till Skåne till deras stuga. Det ska bli skönt med lite semester mitt i allt jobb! :)

Jag skulle kunna visa lite bilder på the apartment om ni vill? om ni vill? om ni vill? hehe. Måste kila, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0