WIDE

God kväll. Imorse kom vi hem med flyget och det var riktigt skönt. Just nu sitter jag i världsmeteropolen och myser med bobban.. Han kom idag med det fina förslaget att besöka IKEA imorgon, det lät himla bra tycker jag så det kanske blir så :)

I veckan har vi mest bara legat och stekt vid poolen på hotellet. Men vi har även hunnit med lite shopping, vattenlandet och så gjorde jag mig en liten tattoo! Mycket bra resa men det är alltid grymt skönt att komma hem..

Livet suger fortfarande uta min iPhone 4 men jag ska ringa folksam imorgon och fråga vad dom egentligen håller på med. Jag skulle ha fått mina pengar för en månad sen men ännu har jag inte sett till några dollars! Det jag ville komma till med all denna info var att jag kan ju inte visa er några bilder utan den så bloggen är lite tråkig..

Nåja, ni får ha de så bra.. Avslutar detta inlägg med ett speciellt ord för denna semestervecka; BRETT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0