Blogga på

God afton kära ni. Idag ringde Frida vid 12 så då var det bara börja starta dagen! då gick jag till Hilda en sväng och sen ringde Eve så vi åkte och rantade runt lite, fikade hos henne och avslutade i Fridas soffa. Hon har fått en så gullig lite bula min fina vän :) nu är det nära. Givetvis hoppas jag ju att lilla pyret kikar fram den 21 September, det hade vart en fin födelsedagspresent:) ni kan kika in hennes blogg som hon äntligen fått tummen ur röven och startat upp! EvelinaLidman it is ;)
 
Nu ska jag mata igenom denna jobbnatt och imorgon ska jag sova like never before då jag slutar!
Puss & kram på er snyggingar.
 
Hehe, gammelsusanne flög av skotern en gång i vintras! så kuuuul med vinter och skoter och allt sånt gött :)
ojojoj, vad jag kommer ångra de där orden då kylan tränger på....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha hon är för klantig den där sussi!!
De var en härlig dag de där:)) fler av dom tack!

2012-08-07 @ 23:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0