Natt

Ey peeps! hur är det med er egentligen? jag hoppas ni har det riktigt gött och njuter av den sista tiden av denna sommar. Usch vad trist det känns att behöva säga att vi är inne på slutspurten av sommaren, har den ens börjat jag undrar?;) jag och mamma såg att en björk höll på att bli alldeles gul idag, och det vet ju alla vad det innebär, hösten is coming to town! hehe. Fast den är inte så pjåkig heller, mysigt att få börja tända lite ljus och ta på sig sköna varma tröjor. OCH inte för att glömma så inträffar ju faktiskt den bästa dagen på hela året på hösten, min födelsedag! ;) tjofaderittan vad sköj. I år ska jag baka nåt spektakulärt! kulkulkul.
 
Jase, jag säger då det. Bara sen jag fyllde 20 har den hänt så himla mycket, inte bara för mig tror jag. Detta år har känts väldigt stormigt och konstigt. Som att jag fick panic och flyttade till kiruna, jag minns typ inte ens at jag bott där? svinkonstigt. Jag måste ha vart inne i nån form av psykbubbla och visste inte riktigt vad jag höll på med.. Ja, tur att jag blev jag igen och tänkte till och flyttade hem. Huvva, jag vill aldrig mer flytta från mina nära och kära igen!
 
Ni får ha det så himla bra, många kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0