Vad har du gjort Fanny?

Näe, nu har jag ju sett klart hela första säsongen av Hart Of Dixie. Vad ska jag nu kolla på?:) jag älskar då jag hittar en ny bra serie, jag kan kolla hur mycket som helst! jag har kommit in i nåt film-il också. Vill bara softa och se film hela tiden, kul tjej! höh..
 
Konstig dag idag, det är ju som varmt men det är massa moln och det känns som mörkt på nåt vis. Jaja, jag ska be till gud att nästa sommar ska bli bättre än denna. Om man jämnför med förra sommarn då det var kanonväder har ju denna vart som en pitt. Inte okej, och mitt fejs har dött och vägrar ta åt sig färg. Kuuuuuuul!!!!!!
 
Näe vet ni, nu blev jag nästan lite irriterad. Så jag säger hejdå innan orden blir allt för fula!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0