hojja runt

Hej på er. Jaa, uppdateringen är väl inte så bra men,, nej jag har inget att skylla på. Jag är för lat helt enkelt.. Vilken pissväder vi fick idag, verkligen inge kul. Igår kändes det ju nästan som sommar och idag regnar det och snöar. Tråkigt! hatar då det blir en massa slask så man blir blöt och man måste ha så fula kläder på sig. Blä! jag som hade tänkt plocka fram cykeln idag, jag ÄLSKAR att cykla.. Jag minns en sommar då bla jag & ida cyklade överallt som några idioter. Men vi blev grymt bra på det, vi cyklade från ida till mig på typ 2 minuter en gång. Hehe, det ni! Men nu måste jag kila. Sen ikväll hade jag tänkt bjuda på lite funderingar jag har i mitt lilla huvud. På återseende!

Vill någon kirra en ny header till mig? snällla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0