My weekend

Den svär till den sister; hmmmm, kän säge att jag sakner den storesister med.. mmhmmm! tack hejj hejjjj..


Okej, tjenare på er! måndag idag och jag är jättepigg och glad. Igår var jag jätteseg och jättetrött, alltså jag var JÄTTEtrött. Förstår ni?;) men det var det värt, Lördagen var superduper rolig och jag tror Pernilla blev glad över våran lilla surprise vi hade fixat åt henne. Vi tjejer började förfesta hos Emma med drinkar och lite spel. Vid åttatiden stod limmon utanför och väntade på att få skjutsa oss till Piteå för att vi sedan skulle entra Challenge, där käkade vi middag och drack ännu mer drinkar! massor med folk och jag hade så himla kul!!:)

Nu ska jag fortsätta att skura, ha det fint så länge allihopa!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0