Fredag

God morgon, god morgon! hur står det till idag? med mig är det finfint. Men lite tråkigt var det att vakna upp till en grå himmel och se snön falla..usch! hoppas det blir bättre imorgon för då blir det utomhusaktiviteter till max. Så jäkla roligt vi kommer ha det imorgon, först skotercross på dagen sen blir det en kväll med tjejerna jag hoppas vi sent kommer att glömma!:) är så himla taggad och jag tror inte jag är ensam om det? ;)

Nu ska jag se klart Desperate, sen blir det städning! kuuuuuuuul...

Kommentarer
Postat av: Sister

Hei hei jag kän säga den saknar den sister en fin den morgon som denne...

2011-04-04 @ 06:56:57
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0