dumjävel

HEEEEELLO. Alltså fy faaaaan vad skönt att vara ledig idag känner jag bara, kom inte lägligare med tanke på att min kropp har kommit på att den ska gå och bli dödsförkyld mitt i alltihopa. Well well, det är bara gilla läget! Så idag ska jag enbart vila, hade jag tänkt iallafall. Men jag har dammtorkat, dammsugit, diskat och skurat! ååh, det kliar ju i fingarna när man ser att det behövs städas och så ligger man bara och latar i soffan. Men nu är det gjort så det känns riktigt skönt!:)

Ja men igår då, jag jobbade till klockan 14.00 och då började även min tvättid. Jag tänkte på tvätten hela morgonen att det var så perfekt att jag slutade 14 och den började samtidigt! Nääää, men vet ni vad jag gjorde? jag åkte hem till mamma och var där och åt lite mat, kollade lite tv. Sen åkte jag till Hilda och var där en stund. Sen åkte jag hem och kollade lite mera tv och bara kände lugnet! Sen vid 19 tiden kom jag på det, TVÄTTEN FÖR HELVETE! Haha så hjärndööööd, jag glömde totalt(!) bort tvätten. Så nu har jag en full tvättkorg med smutstvätt, SÅÅ NICE!

kolla vilken sötis jag hittade bland mina foton! snart ska vi fira hennes 20-årsdag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0