lolololololo

Hallå på er. Vi har precis ätit köttsoppa och nu ligger jag i soffan och kollar på Robert installerar ett hemmabiosystem. Jag HATAR sånna där stora svarta klumpiga högtalare och skit, det är så fult!! men jag tror han får in allt antingen i tv-bänken eller under den så att det inte syns så mycket och så det slipper stå på eller brevid tv-bänken..  Good!

I Lördags var vi ett helt gäng i Lillkorsträsk på fest! jag hade mycket trevligt hela kvällen.. Det började dock spöregna då vi skulle hem så det blev att springa till taxin! men då var det extra skönt att krypa ner i sängen då man hunnit bli lite frusen av regnet.. :)

Nu ska jag se om det fins någon film vi kan hyra på tvn! byebye mr faggot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0