sunshine

GOD MORNING! its fridayyyy, så jävla skönt då. Imorgon är jag ledig så ikväll vankas det tjejkväll och sen åker jag nog mot Lassbyn till Roberts stuga och sover över där. Jag är riktigt fiskarsugen så det blir bbbra! Jag jobbar söndag så jag måste åka hem imorgonkväll. Sad but true! nej det är gött med helgjobb, money money money, its so funny.

Sara pratade om Thailand igår, wanna gooooooooo! oh yes. Men då blir det vatten & bröd fram till resan. Får se om jag klarar det! och såklart hoppas på en jädra massa jobb nu i höst. Annars gåre dåligt! Men det skulle vara obehagligt underbart att få resa iväg och bara göra vad fan man vill om dagarna, liiiiiiiivet! ♥

Måste kila, vi hörs. Lots of love!


Höhö, me and the lovely grave! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0