the rebound


Denna film rekomenderar jag!

Igår hade jag en så mysig och skön fredagkväll. Först skjutsade jag Robert till Vidsel där han skulle på grabbfest. Sen åkte jag raka spåret till byn igen för att träffa Hanna, Cristofer, Ida, Samuel och Jonas för tacobuffe på Cafe Storgatan. Gott och trevligt, eller det hade faktiskt kunna vara godare. Jag råkade blanda kycklingsalsan och tacoköttfärsen och det var ingen direkt höjdare! typiskt. Där satt vi till ungefär 8 så efter det åkte jag till Emmas Godisbutik och köpte mig en karrapåse! Sen blev det film och godis hela kvällen till klockan var typ 10, då blev ögonlocken tunga som sten så jag gick och la mig i sängen. Så skönt att bara vara för sig själv ibland, slippa prata med någon och göra precis vad man vill! Något jag kan tycka är så skönt är att ha datorn i knäet och tvn påslagen men på väldigt svag volym. Och det kanske inte är så kul om man är flera att sitta och lyssna då jag knapprar på tangenterna och så hör man knappt tvn ;p men det fick jag göra igår!

Idag känner jag mig superduper glad och peppad till en GRYM KVÄLL. Jag har alltid kul på dessa rockfester!

____________________________________________________________________________________________
haha, jag har sjukt roliga minnen från tidigare rockfester!

jag och frida kommer och kryper i hotellkorridoren -"nämen vafaaan, här ligger juu rampeeen!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0