all this bullshit made me strong motherfucker!

Hola! herregyyyd, det börjar kännas att man jobbat halva förra veckan, helgen + idag. Plus mycket sena kvällar på det! även fast jag gick ut i Lördags så är jag så jävla pepp på helgen, jag blir så lycklig då jag tänker på förra årets luciahelg. Den var magisk! Jag & Anna åkte dit med ett stort grabbgäng och bara hängde med dunkis!;p livet!

JÅHÅNI, vad händer ikväll då? jaaa det ska jag berätta för er, jag följer tillbaka med Ellen till Kiruna eftersom det kanske inte är så roligt att både ha en galen 2-åring som inte kan sitta still + en liten bebis som man måste ha koll på hela tiden, mata, byta blöja på and so ooooon i tåget. Det känns faktiskt roligt, för alltid då dom kommer hem har jag nästan aldrig tid att vara hemma hos mamma så mycket för jag har alltid en massa grejer jag ska göra..Så det blir nice!

Nu måste jag kila, vi ses! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0