Brrrrrr

Försenat inlägg.

Hallå! Usch vad kyligt det är ute.. Nu ligger jag iaf hemma i soffan efter att ha sett New york minute. En gammal film med systarna Olsen i spetsen :) ganska rolig. Snart ska jag vika tvätten och sen hade jag tänkt locka mitt hår :) jag har ju satt i det nu och är så nöjd!

Ikväll var det tänkt att vi skulle ha lilla julafton här hos oss men Robban bestämde sig för att vara tvärsöver och skruva i skotern istället. Kul kille! Sen kunde inte sassa eller anna heller så vi ska ta det next week istället :) hohoooo, snart är det julaftooooon! Längtar massor. Men jag blir så ledsen då jag tänker på att Ellen inte ska vara här men hon kommer hem efter nyår så det bli kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0