Luciaa

Hellooooooooohh! Dagen började med lite plock och städ. Kanske inte allt för luciamysigt men skitsamma, nu har jag då inte massa disk på bänken längre:) efter det gick jag in på Divine och bokade tid för hårfärgning och bestämde färg till mitt löshår:) jag längtar så mycke till det sitter på plats!!:) det är förresten min julklapp från Robban, att sätta in löshår:) men jag fick den nu innan jul för han förstod ju att jag ville ha det insatt under jul & nyår.. Efter det drog jag på gymmet och då jag var mitt i löpbandets värld så ringer jobbet och vill att jag ska komma på momangen. Så det var bara spurta hem och in i duschen och sen iväg!!:)

Ikväll blir det att mysa med min lilla sjukling. Kanske dyker upp nåt fler inlägg :) Hejdå for this time!


Kommentarer
Postat av: LN

vad hände med robban? ;O

2011-12-13 @ 20:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0