Skadad!

Hej & hå i det blå. Jag slutade jobba halv 4 så nu har jag ätit middag + en skumtomte till efterrätt. Huvva, jag borde sluta med godis helt, mina tänder har börjat ila nåt så fruktansvärt och jag vet ganska säkert vem som är boven, SOCKRET! Men jag tog ju faktiskt bara en tomte, inte 15 ;) som jag lätt hade gjort om jag inte tänkte efter, vilket jag ska försöka börja med!

Nåja, när jag skulle skära kycklingen till middan skar jag mig på tummen. Och inga plåster jag fann, så det fick bli papper och tejp varianten.. Dock är plåstret 238 ggr större än själva såret ;)
Men men...

Nu ska jag lägga ner huvet och be till Gud att robbans spel på datorn försvinner från planeten jorden..

Robban: jag har en grej jag måste fixa till en fest.
Jag: jaha, vilken fest? Är jag bjuden?
Robban: nej, jag är inte heller bjuden. Jag ska bara dit å lämna vatten.
Jag: va??
Robban: ja, i spelet........

Suck! Nu ska jag börja läsa twilight böckerna igen.. :)


Kommentarer
Postat av: Lina-Wilmas mamma

Haha så roliga ni är :) haha vilken fest? E jag bjuden? :) haha

2011-12-14 @ 19:40:23
URL: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0