T J A

Nämen hello! Just nu ligger jag bara och slappar i soffan, men jag får inte igång tvn, irriterande! Hatar då inte grejer fungerar. Jaja, halv 3 börjar jag mitt skift som pågår till imorgon eftermiddag. Känns....ja det känns. Jag kan tala om att då jag slutar så blir det plattan i mattan mot kåbdalis för att förhoppningsvis hinna med lite av after-skin. Det är verkligen nåt jag ääälskar. Härligt folk, skön musik, allsång, öl, fest och dom allra flesta är lite halv sunkiga efter en dag i skidbacken :) love it!

Nu ska jag göra en lite avcheckning av min väska så jag inte glömt packa något. Och om jag inte hinner blogga nåt mer vill jag önska er alla ett riktigt gott nytt år! Puss ;*

(ps. Anna & Joel, hoppas ni får kul på spelkvällen då vi är i kåbban och sniglar;) hojhoj) im gonna miss you.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, Joel ser ut som typ ..12! Vi kommer sakna dig och alla, baaadly! Men ha det så jäävla kul nu i kåbban:)) skickar en blöt snigelkyss till er alla!

2011-12-30 @ 17:34:44
Postat av: Ellen- Mamma till Holly & Havanna <3

du är den klart bästa blondinen jag känner i 20årsåldern :)!!

2011-12-30 @ 22:49:51
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0