Torsdag

Hallå i stugorna! Torsdag idag och snart helg :) gött mos.. Fick just dock veta att jag jobbar fre, lör, sön & mån. Men det känns ändå helt ok :) känner att jag är ganska mätt på allt som heter fest! Om vi då ändå hade tråkigt på våra fester, men det jävliga är ju att den ena helgen toppar alltid den andra så man vill ju bara ha meeer av det roliga;) hehe...

Just nu håller jag på att tvätta en massa jäkla kläder. Hur kan 2 personer samla på sig så mycket smutstvätt? Helt otroligt! Men men, det är ju skönt då det är klart och man vet att allt är rent. Jao! Nää nu ska jag diska innan jobbet :)

Puss på er snyggigar! & kom ihåg, det är coolt att vara snäll!:)



Snyggholly i tåget:) hon var överallt och ingenstans under resans gång. Sötskalle!;)


Kommentarer
Postat av: frida

sv. jasså det säger du? tänk för att nu säljer faktiskt jag den på min bloppis så det är bara in och titta eller buda!



marskyss

2011-12-04 @ 12:01:25
URL: http://marshimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0