What???

Ja herregud vad man kan bli glad/ledsen på bara en sekund... Livet är så konstigt! Om man är riktigt superlycklig kan det vara så lätt att trilla över till det ledsna igen.. Det är så konstigt! Min kväll har iallafall bjudit på filmmys med min underbara Robban, träning och en hel del blandade känslor! Ena sekunden har tårarna forsat och andra har jag varit glad och sprallig... Jaja, det är väl livet......

Nu ska vi slå igång film numero 2 för denna dag. Jag ska pussa ihjäl min älskling NU!!!!! Då vet ni :) Hejdå!


(robbans kvällsmacka)


Kommentarer
Postat av: Ellen- Mamma till Holly & Havanna <3

wye the tears!!!???



Vars stoppar han maten!!!!

2011-12-15 @ 19:32:19
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0