. . . . .

Men tja. Idag är jag ledig och vaknade klockan 8, skönt faktiskt. Känner mig så risig då jag sover bort hela dagarna de dagar jag är ledig. Då vill man ju hinna göra grejer man inte hinner då man jobbar. Det här är typ första veckan jag nästan inte jobbar nåt. Det är ju bra med jobb men ibland känner man ju bara att faaan vad skönt att vara ledig och inte göra någonting. Men idag har jag fått lite uträttat iallafall, vart på gymmet och kört lite, blev rätt lugnt. Sen har jag skickat in lite pappren och sånna tråkiga grejer. Nu ligger jag hemma i soffan och funderar om jag ska städa lite eller kolla på en film?

Igår var vi på Zumba för andra gången, tycker det är jättekul, men ganska svårt. Vill lära mig mer! jag skulle tycke det vore fint om de iallafall var 2 gånger/vecka. Jaoooooo! vi får se, rätt som det är lägger dom in ett till pass i veckan, vore gött!

Helgen blir lugn för mig och det känns jävligt bra. Jobbar på söndag och det känns bara kul :) även fast jag måste stiga upp i ottan men det spelar inge roll. Jag tycker det är mysigt att jobba helg.. Skönt att man trivs med sitt jobb, tänk att behöva stiga upp varje dag och verkligen ha ångest över att gå till jobbet, inte kul!

Nu ska jag käka. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0