Flottbomben

Sådär, då har jag duschat. Idag blev jag så irriterade då vi var i stan, hittade jäklat ingenting. Det enda jag köpte var några hårgrejer och mat. Då känns det onödigt att man färdats ändå till Luleå för ingenting. Men vi tjejer fick en fin dag tillsammans iallafall så det var kul ändå!:)

Då jag kom hem åkte jag till gymmet och sprang lite, men mina jäkla ben gör så sjukt ont. Vad fan äre frågan om? det är så himla tråkigt. Kan inte någon som inte brukar springa få lite ont istället för mig?   Iallafall, innan jag entrade gymmet så kastade jag i min nya hårinpackning i håret och drog på ett hårband. Haha, alla måste ju trott att jag höll på att dö av svett för mitt hår såg intebara lite flottigt ut. Haha! Men nu då jag duschat ur den så är mitt hår mjukt och fint då den fick sitta i länge. Eller jag hoppas då det blir mjukt och fint, det är blött ännu så jag kan inte riktigt avgöra den saken. Hehe, i´m a wierdo!

Nu tycker min mamma att jag ska städa lite tror jag så då ska jag naturligtvis göra det. För jag gör allt som hon säger att jag ska göra!:) Jag är så himla snäll och söt, och med det säger jag hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0