Hormail & brev till gud.

Det var ritkigt nära att jag kastade telfonen i golvet nyss, kunde inte logga in på mailen trots att jag var helt säker att jag skrivit allt rätt. Bortsett från att jag råkade skriva hormail istället för hotmail....hehe fan!

Tur att jag inte kastade den i golvet, då hade jag vart väldigt ledsen (om den gått sönder) och säkert gråtit i flera veckors tid. Min iPhone är min livs bästa investering, den har liksom allt! jag borde dock ha lite bättre koll på den om den nu betyder så mycket för mig, men vi hittar ju alltid tillbaka till varann om vi råkar glida ifrån varann...känns skönt att veta vart man har varandra!

nej vet ni, det är en dag imorgon också, nu ska jag försöka sova! puss på er.

kära goda gud i himmelen. gör så att jag får sova från det att jag lägger mitt huvud på huvudkudden till dess att väckarklockan ringer imorgonbitti. jag ska vara snäll mot allt och alla hela dagen imorgon och städa mitt rum så min mamma blir glad, även fast det redan är städat, allt för dig gud. peace & love, amen!


Kommentarer
Postat av: ida öhlund

hahaha, du är ju bara för rolig!

2011-03-01 @ 08:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0