i huvudet på fanny

Fan då, jag som hade tänkt visa er en massa roliga you-tubeklipp men bloggen verkar inte vilja samarbeta med mig ikväll. Nåja, kanske imorgon.. Imorgon, vad händer då? jag tror jag ska ställa klockan i rätt god tid så jag kan fara på gymmet innan jag ska till stan. det vore skönt, jag älskar att starta dagen med ett gympass! man känner att man får en bra start på dagen och då gör det inget om man bara softar resten av den dagen, då har man ju som ändå gjort nån nytta.. Jag brukar oftast vara så himla trött och seg då jag tränar på eftermiddagar eller kvällar. Så morgonträning passar mig bra, men det är ju olika för alla :) Vissa kan ju inte alls prestera direkt från morgonen utan de måste kliva upp, hinna käka, hinna smälta maten osv. Det är väl en himla tur att vi är så olika som vi är? fan vad tråkigt det vore annars..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0