jag talar ut

Hej fina du! imorse fick jag inte så härligt uppvaknande, the same började dunka musik för fulla muggar klockan 06.30, det var inte lugna favoriter utan partymusiken from hell.. Turligt nog kunde jag somna om och vaknade halv 10 pigg som en lärka. Då åkte jag, ida & anne iväg till gymmet och gjorde av med lite energi, härligt. Jag och ida satte upp ett mål vi ska klara inom några månader, roligt! så nu blir det hårdträning så man klarar det.. Om man inte klarar det måste man hänga en hel dag upp och ner i brutalbänken och vara helt tyst och inte svara på tilltal eller liknande. Det enda man får göra är att hänga och andas! ...och det är då ingen jag har på önskelistan!;)

Just nu ligger jag i soffan och kollar tv med mamma. Pappsen är på marknad så vi är hemma all by ourselves, jäääääävligt skönt! ibland vill man bara vara själv, och det är det jag hatar då jag bor hemma. Vart ska jag ta vägen då jag känner för det liksom? jag kan ju gå till mitt rum men hur jävla kul är det på en skala? Man kanske vill sova lite utan att någon pratar i tusen decibell så man vaknar, se på tv utan att bli störd, and so on...

Jag kan ju flytta, men jag måste köpa lite mer saker först. En tv, en säng, en soffa, matbord och stolar och sånt :) Men jag kan ju inte köpa allt på en gång för då kommer jag gå i konkurs.. Sen orkar jag ju inte bo någonstans där jag halvtrivs med halvfina saker, nej fy tusan.. Jag som gillar inredning så mycket vill ju ha det fint och ha precis det jag vill ha! då är det ju bättre att bo hemma ett tag till så jag kan samla på mig alla grejer jag vill ha och flytta sen :)

Skönt att skriva lite, känner mig lite ur balans idag! tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0