mondaymondaymonday

Hallå hallå. Uppdateringen har inte vart den bästa de senaste dagarna för jag har vart i Kiruna och hälsat på min syster och hennes lilla Holly över helgen. Det var trevligt och kul att få se hur dom har det där uppe.. Så fort man gick ut kändes det som om man fick en överdos av syre typ, det blåste som faaaan.

Idag har det vart ett sånt jäkla goväder, vaknade vid 11 och då åkte jag, Hilda, Rasmus, Thomas och Albin upp till Arvidsträsk för att steka lite i solen och pimpla. Jag fick inget fisk så det var ju lite tråkig..

Ikväll har jag hängt lite med Sara och lyssnat på Håkan i hennes bil, det är mysigt tycker jag! det var allt, tack hejjj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0