MOOD SWING (?)

NÄÄMEN hello ladiesss! tandläkarbesöken gick mycket bra då jag slapp bedöva och det tog typ bara 10 minuter, det var ett så litet hål så hon putsade bara lite..nice! Så nu är jag på superbra humör helt plötsligt och det tackar vi för.. Synd att det är så rackarns kallt ute för annars hade jag tagit mig en långpromenad. Men då det är 28 minus känns det lite sisådär.. Det känns inte som att jag kommer njuta av promenaden iallafall! så jag skippar nog det. Undra om jag ska fara på gymmet och testa springa lite? jag har vilat 3-4 dagar nu så jag börjar vara lite rastlös. Men det är ju inte så kul att träna då det gör ont! skit.

Jaja, nu ska jag göra mig klar! baii baaiiii mr. faggot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0