Sunka runt

Nämen lääääääääget? jo taack bara fint.. Idag har jag nog vart en av sveriges bästa bloggare, kollade nyss in på kenzas blogg och hon hade bara uppdaterat 3 gånger medans jag nu är inne på mitt fjärde inlägg idag, det borde ju göra att jag blir en bättre bloggare än henne? jo man tackar..

Just nu känner jag bara att faaaaaaaan, jag måste in till stan imorgon och köpa nåt. Jag ska rensa min garderob för jag har inget fint på hela jäkla klädstången... Allt är bara tråkigt tråkigt tråkigt! BLÄ.

Kanske ska sminka mig lite imorgon också då? i veckan har jag verkligen vart sunkbruden herself. Jag har en förmåga att kunna göra mig fin om jag anstränger mig. Sen har jag en förmåga att kunna se så fruktansvärt fruktansvärt ful ut, verkligen trashig! jag passar helt enkelt inte i mjukiskläder, jag ser ut som "hej kom och hjäp mig, och ingen kom" ungefär.. Det är faktiskt sant. Mamma har faktiskt gjort ett utlägg om saken, hon sa en dag till mig: Fanny jag tror du är den i familjen som kan göra dig allra finast.........och allra fulast.
Inget mellanting liksom!;) Haha, ja det är väl bara gilla läget...

Inte för att byta samtalsämne men jag vill läsa en bok. förslag? nähe, tack hej

Kommentarer
Postat av: C

Jag tror du skulle gilla Marian Keyes chick-lit böcker. "En förtjusande man" läste jag i somras, den var grym.

2011-02-17 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0