Virrpannan 2011

Hej bloggen.. Jag kom just hem från byn, har gjort lite ärenden och vart och kikat på min systers blomsterhandel floristen. Så himla fina grejer, det kliar i fingararna då man går omkring och ser allt fint! men då säger plånkan stopp(!) för det är nämligen så att i helgen smäller det, vi bokar en resa till Turkiet i slutet av maj/början på juni. Så jääävla nice! behöver verkligen komma iväg en stund och bara göra allt man känner för.. Och då behöver jag ju lite cash så nu gäller det att vara ekonomisk ett tag. Åre väntar ju också i slutet av april, idiotiskt roligt!!!

FAN i helvete vad dum jag är, kristin ville ju att vi skulle gå ut & käka middag. Här ligger jag i soffan och har just ätit middag hemma.. Haha fan, får väl käka igen då! jävla dumskalle. Virri virri kockookooooookokokoko.

Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till Anton

åååh så härligt me utlandet! Vilka blir de som far? :)

2011-02-11 @ 21:18:06
URL: http://liindaochanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0