Work

Men tja. Lördagkvällen är här och det betyder jobb för min del, nu har jag 20 timmars jobb framför mig och det känns bra. Jag hade ju ändå inte tänkt göra nåt speciellt ikväll men grejen är bara den att då jag sover på jobbet får jag oftast inte sova nåt utan mest ligga och vrida och vända på mig hela natten. Men vem vet? det kan ju vända. Jag kanske sover skönare än någonsin inatt..man kan ju hoppas! hoppas bara mina kära vänner förstår att jag jobbar och att de inte ringer en miljon gånger på natten som de brukar göra då de festar och jag ligger hemma och sover..hehe!

Imorgonkväll ska jag till ida och bara myyyyyysa hela kvällen då jag slutat. Jag älskar söndagar hos ida! det är bäst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0