DEN DÄR JÄVLA KUKEN

Haha alltså vafan, nu gjorde jag det igen. Och nu när jag har en iPhone så blir det ännu oftare fel. Jag skulle då skriva i ett sms "Ha det så kul, vi ses snart!" men det råkade bli "Ha det så kuk, vi ses snart!". Haha, och på julafton råkade jag skriva "Hoppas du har en god kuuk!", som tur var skickade jag det till Sara, så jag fick tillbaka nåt i stil med "Ja, hoppas den är riktigt stor".. Nej men på riktigt är det ju lite jobbigt om det blir fel, alltså om man ska skicka till någon som man kanske inte vill skriva kuk till...? haha, men lite roligt äre ju faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Terjehege

Very well done. I enjoyed the site.

2011-09-07 @ 11:56:51
URL: http://terjehege.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0