JETESHÖNT

Shit asså! som Sven skulle ha sagt.. Efter jag slutade jobba 15.30 begav jag mig hemåt för middag och sen blev det gymmet. Det blev bara löpning idag med fy fan vad skönt det var, och bra gick det som tusan! kul. Bra att det inte alltid bara är jobbigt och tungt! då blir man ju liksom motiverad till att gå dit igen.. Just nu är jag så trött så jag vet inte vad, och jag har satt mig i soffan. Hur fan ska jag ta mig upp härifrån? Shit asså igen!

Imorgon händer veckans höjdpunkt, klipptid! så jävla skönt, förmodligen blir jag flint efter besöket för mitt hår är i sitt livs sämsta form och jag ska be henne ta bort varje millimeter av det som är nött.. Fy fan, det ser förjävligt ut! Men skit i det, vem faaaaaan bryr sig om hundra år? Ida tycker att jag ska raka ena sidan, men då säger jag bara: WUUUUW! jag hade ju så i typ åttan, men jag tror jag var lite coolare då än nu....och sen har ju alla börjat köra september-stilen så det känns inge kul med rakade sidor längre! sad but true. Men det är väldans fint, men även om jag hade velat göra det hade jag aldrig vågat för jag är så jävla feg! nu ska jag duscha för jag luktar jävligt dåligt, hejddddddddåå ladies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0