MURDEREERRRRR

Hey dudes! Idag har vart en kall och eländig dag, tror ingen är lika less kylan som jag.. jävligt världelöst med vinter! Idag har jag färgat håret litegrann, det syns kanske inte så mycket men det är inte lika blondt som tidigare på nåt vis, lite mer guld, precis som jag vill ha det! jag blev nöjd och det är ju faktiskt det enda som betyder nåt...

Jag sitter här i onsdagssoffan och funderar över helgen som komma skall, som vanligt är jag sugen på att hitta på nåt, och som vanligt är frågan; VAAAAD? det enda jag vet just nu är att jag jobbar söndag.. Kanske kanis på lördag på dagen om vädret tillåter detta? faan vad kul att åka madrass, måste få med frida! bara vi som kan göra riktiga hopp i backen, sånna där så man får riktigt ont i svanskotan och allt bara blir fel...men det är ju so fun!

Nu ska jag se morden i midsummer med mamma & daddy. Som för övrigt kanske är världens sämsta tv-program? allvarligt, det borde inte finnas en levande själ kvar i programmet för det sker ju tusen mord varje avsnitt.. inte bäst! tack & hej.

Kommentarer
Postat av: Kristin

lägg av nu.. nog får man leta om man ska hitta ett bättre program!!!:)

2011-01-19 @ 22:55:45
URL: http://kristinlunberg.blogg.se/
Postat av: Fridish

Im in dudeee! The lårkaka ska du få smaka på :)

2011-01-21 @ 07:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0