MY WEEKEND

Hej på er. Idag är jag tydligen ledig, jag som trodde att jag jobbade! känns riktigt skönt faktiskt, är lite sliten efter helgens bravader.. I fredags käkade vi middag hos ida & jon, riktigt gott var det. Jon hade skottat uppen liten ruta på altanen där han stod och grillade, sen blev det lite gin och solsidan säsong 1.. Efter det for jag och åkerlund till Joel och grattade han som fyllt år, sen blev det sängen för min del..

I lördags blev det fest och jag hade riktigt trevligt, tror jag kom hem vid 5 nån gång så igår var jag tröttttt! spenderade hela gårdagen i ida & sammes soffa, precis som varje söndag. Men jag älskar det!:)

Nu ska jag byta kanal på tvn, har snart sett hela Göta Kanal 3 och blir irriterad varje gång jag slänger ett öga på tvn för den är så sjukt dålig, men jag orkar inte sträcka mig efter dosan....jobbigt läge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0