SUNDAY SUNDAY

HELLO boys and girls. Gårdagen var så jävla rolig att jag tror jag dör, det var så himla mycket folk och jag tror inte ens jag hann prata med alla som jag ville, riktigt lyckat! jag fattar inte att de inte kör fler helger på hotellet för det är ju alltid så himla kul där liksom.. Kvällen slutade hemma hos ida vid matbordet kring 3-4 någon gång, vi käkade tacos och det var så himla gott. Godare än en lurvig frassesburger! idag började jag jobba klockan 12.00 och det gick som en dans, eller det går bra än för jag jobbar fortfarande, har bara en liten rast nu.. Jag går av imorgon klockan 14.00 och då ska jag åka raka vägen hem för att sedan låsa in mig, stänga av telefonen, lägga mig i fosterställning och bara däcka i soffan. Den som väcker mig kan ju lika gärna börja gräva sin egen grav eller nåt...

Sen är jag ju såklart lite ledsen också, jag menar det är ju söndag, och jag jobbar...på söndagar ska jag ju vara med ida och kolla solsidan och allt det där, men inte idag! men det är ju bra att jag får jobba faktiskt, för då får jag pengar, och har man pengar så kan man åka utomlands och då får jag vara med ida en hel vecka istället för en hel dag! ljuuuuuvligt :)

Nej men allvarligt, nu ska jag sluta gorma! vi ses, imorgon kommer det in sjuuuuukt fina bilder...eller på tisdag, eller  onsdag......och sen en till grej, vad fan är grejen med att läsa en blogg och aldrig kommentera? ja, det var en pik till samtliga av mina läsare! bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0