H&M RUUUULEZ

Hej på er. Idag bestämde jag mig för att åka in till luleå på eftermiddagen för att hämta hem min syster efter hennes jobb. Annars skulle hon vara tvungen att åka buss, först in till Piteå och byta där, sen vidare mot Älvsbyn. Jag kom dit lite innan hon slutade så då hann jag in på H&M en snabbis, jag gjorde några köp och än så länge är jag nöjd med allt..

Först ut har vi denna härliga färgklick. Visst känns den somrig? men jag tror jag ska göra så att jag kör på denna till helgen då det vankas skoterfest..jag tänkte att den är ju lite ski-doo inspirerad!;) hehe.



Sedan har vi denna lilla karamell, med fastsydda blommor typ.


Och sen köpte jag en liten kavaj/jacka/bolero, vet inte vad jag ska kalla det.. Men visst är den rolig? det är samma som klänningen, men på denna är det fastsydda hjärtan. Typ 1000 stycken!

Plus en hatt, en kofta och ett armband, men de har jag ingen bild på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0