LUNCH

HEJ. Idag är den torsdag och för mig betyder det kvällsjobb och nattjobb. Imorgon går jag av klockan 7 och börjar om igen med att jobba kvällen klockan 15-20. Det blev lite konstigt men jag var trvungen jobba så för att få vara ledig nästa vecka, så då är det bara jobba och se glad ut!:)

Jag kom nyss hem från lunch och surr med Evelina, Hanna & Emma.. Efter det följde jag Hano hem och kollade in henes nya lya som jag inte hunnit göra än. Riktigt mysigt hade dom det :) så då blev det husesyn och lite mer surr!

Jag har ju lovat mer bilder här i bloggen och det ska jag verkligen försöka hålla också. Nu har vi ju fått internet i lägenheten så idag hade jag tänkt börja mitt nya blogg-liv med roliga inlägg och bilder.. ;)

Nu ska jag åka ut på byn igen och besöka handplockat där min mamma jobbar, jag måste inhandla doftljus och kökshanddukar! vi hörs senare, puss.




En fin liten blomgrupp som kommer från FLORISTEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0