MONSTER TRUCK

Hej bloggen! igår var jag, Robert, Harry, Julia & Ramus och kollade på MONSTER TRUCK. Jag har faktiskt vart på det förut, men då var jag liten. Nu for vi mest för att barnen skulle tycka det var roligt, men jag tror att jag tyckte det var minst lika kul som dom, hehe!;p Jag fick ju till och med komma ut på banan och åka med i en bil då han körde på två däck. Haha, eller jag blev väl mer eller mindre tvingad!;p Här tänkte jag bjuda på några bilder.


Taggade grabbar!


Imponerade åskådare!


Traktor balanserar på två däck!


Harry satte på sig luvan och drog en pose! haha.


Fire!!


Kusinerna Julia, Harry & Rasmus :)



Sen avslutade vi kvällen på MAX.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0