mr lovvah lovvahh!

Hallå! FREDAG IDAG, oh yes! så jäkla härligt. Jobbar till ett och då ska jag hem och chilla lite innan vårdcentralen väntar klockan två. Jag har fått nåt i halsen som känns som en böld, typ. Det gör inte speciellt ont men det är jätteobehagligt och det känns nästan som att man vill kräkas ibland. Jag har haft det över en vecka så nu tänkte jag kolla upp vad som försegår där nere i strupen!;p Efter det blir det raka spåret hem för lite packning och planering inför kvällen som ska spenderas i Södra Vistträsk hos en kompis som har stuga där. Annas beskrivning på kvällen var "det blir bastuflotte, vattenskidor, ring, cigg & buttshots! det blir en blöt fest!!" hehe, det lät bra tycker jag. Är partysugen!!

Nu har jag laddat en massa bilder till er så i promise att bloggen blir roligare snart, typ imorgon!
ni får ha det bra så länge, kram!
______________________________________________________________________________________________________
Tack Cissi för tipset om bilder. Men då jag försökte ladda upp bilder stod det att jag var tvungen uppgradera till PRO. Kan man inte ladda upp gratis?? :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hm, konstigt, jag kan ladda upp utan att det står så :/ Det ska inte kosta nåt extra vad jag vet.

2011-07-03 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0