night after night

Hello. Torsdag night och här sitter jag. Fan då, jag hade tänkt visa er en bild från Turkiet. Jag och robbade hittade en fotograf på hotellet som tog strandbilder vid solnedgången varje kväll. Så vi gjorde det och fick en hel del fina foton med oss hem! Men nu ville tydligen inte bloggen att jag skulle visa er några bilder idag.. Typiskt då!

Nåja, imorgon jobbar jag till halv elva på förmiddagen, det blev lite ändringar. Sen börjar jag som sagt 15 och jobbar till 20. Efter det vet jag inte riktigt vad som händer och sker, pratade just med robban och han surrade om båtar och grogg.. Hm? sundberg?

Jajaaa, ni får ha en fin kväll. Nu ska jag kolla på en film. Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0