SKÅNELAND

Nu är vi i underbara Skåne. Tänkte visa lite bilder som jag tagit hitills på resan :)


Jag innan vi åkte till flyget :)


Höganäs keramik




En gammal stor ugn.




Kromad växellåda som blivit en lampa.


Vi var och fikade på världens mysigaste cafe som heter Flickorna Lundgren.




Söta servitriser.




GOTT fika.






En liten damm :)


Vackra blommor vart man än vänder sig.


Söta pollar på cafét.




Robban glider.


Jag vid batplatsen.


Bra namn på båten, hehe.


Jag glider cadilac.


Solnedgång!


Moa spexar som vanligt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men loove!! äntligen har du hittat hur man lägger upp fler bilder än en!!:) väntar dock fortfarande på bildbomben from hell som du lovat..

2011-07-14 @ 20:12:04
Postat av: Fridish

Wooho va mysigt ni har det, men kom hem nuuuu!

2011-07-18 @ 13:19:38
Postat av: Hollys mamma- och Gravid med Nr2

Ja nu har du haft bloggdamp igen, du kan inte tro att ett inlägg räcker flera dagar jag vill ha mer bilder mer bloggande mer av allt! men väldigt fina bilder var det i alla fall:)

2011-07-19 @ 22:34:47
URL: http://elliieoberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det :) Har också varit på Höganäs. Ja..Måste erkänna att Twilight boken är riktigt bra!

2011-07-19 @ 23:33:19
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0