TVÄTTSTUGGON

Sådär, då har man fått i sig lite lunch. Det blev bara äggmackor, orkade inte börja laga något mer avancerat.. Nu har vi iallafall tvättid så jag har precis satt igång två maskiner, de är så skönt då allt är tvättat och rent. Jag tyckte först att det hade vart så skönt att ha en egen tvättmaskin i lägenheten. Men för det första skulle den då inte rymmas och sen är det jätteskönt då man är klar i tvättstugan där nere för då viker man ju ihop allt där och det enda man behöver göra då man kommer upp är att lägga kläderna i garderoben. Jag tror att det hade blivit lite mer rörigt att ha det i lägenheten. Då måste man ha någonstans att hänga det och då blir det nog fort att det kan få hänga framme ett tag för man orkar inte ta tag i det.. Nej, bra med tvätstuga!

Börjar jobba om cirka 2h. Så innan det ska jag hinna duscha, åka till mamma och hämta lite grejer och dammsuga lite i hallen. Gud vad det kommer in en massa grus och skit! jag måste köpa en sån där matta som kanske hjälper till lite med att inte sprala ut sand i hela längeheten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0