ÅRA-A+E

Jalla kompisar! fy faaaaaaan vilken trött dag jag har haft idag. Kom hem från min jobbhelg 7 imorse, då la jag mig i soffan och sov till klockan var 11. Grymt skönt! jag sover ju så himla dåligt på jobbet så jag kände mig inte alls utvilad efter två nätter där. Då jag vaknat fick jag ett SMS av posten att min OnePiece har kommit, glad i hågen kilade jag iväg till ICA för att hämta ut den. Öppnar paketet och upptäcker att de har skickat fel storlek, tyyyyyypiskt! nåja, det är ju inte värre än att skicka tillbaka och byta. Men visst är det irriterande då man beställer något och går och väntar på grejerna och så har det klantat sig och skickat fel. Tur att jag hinner få den nya innan vi åker till ÅRE, för då tror jag den kommer användas flitigt. Då jag kom hem la jag mig i soffan igen och slog igång SATC-boxen för jag tänkte köra ett litet maraton, pyttsan. Efter två avsnitt slocknade jag igen, haha! nu har jag tagit mig upp och planerar en promenad, det är ju såååååå härligt väder ute. Sen ska jag ta tag i min garderob, huga!

Ni får ha det så bra, puss puss!


haha, soooooooooooo much fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0