BLAZER

JAMEN jag dööööööör nuu, titta bara så vacker(!) en riktig fröjd för ögat. Jag som är en riktig sucker för kavajer i alla dess slag och valörer såg nu denna underbara kreaktion på blogghemsidan.. Satan i helvete vad perfekt! fint att matcha med rosa under, jamen jåååååååå.. Nå, vart hittar jag dig? fina fina kavaj.



Annars då? idag har jag promenixat med ida & fritte, det var soligt och skönt. Nu sitter jag i soffan efter att ha målat på övervåningen lite! det är jobbigt att måla, jättejobbigt till och med. Men jag vet att det kommer bli superduperfint så jag härdar ut. Ikväll är det hockey, det kanske man ska se? det är ju lite viktigt nu faktiskt. Till och med jag har koll på det :) Nu är min målar-paus klar, bara hugga tag i penseln igen! adios.

Kommentarer
Postat av: Mulans mamma<3

Ja kavajen är ju då från H&M Trend:P

2011-03-16 @ 19:45:44
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0