clothes clothes clothes

God morgon. Idag mår jag mycket bättre så det känns himla skönt! planerna för dagen är att strax börja promenera mot gymmet och träna lite styrketräning. Sedan ska jag hem och börja städa min garderob. Finns det nåt tråkigare? jag har så mycket kläder som jag aldrig använder, men samtidigt vill jag inte kasta bort dem för...ja jag vet inte. Jag brukar tänka lite så här om en del plagg, "nämen gud vad kul jag haft i den här kjolen, den måste jag ha kvar". Hehe, även fast jag slutat använda den liksom, men idag ska jag fylla minst två påsar som ska bort! får se om jag klarar det..det kanske till och med blir fler? meen HAHA, fan vad passande, jag fick just ett sms från posten att mitt paket från H&M har kommit = mer kläder. Mamma säger att om jag köper ett nytt plagg så måste jag kasta ett annat, kanske måste börja lyssna på det.. Eller så skaffar jag bara en större garderob??;)

Nej, nu ksa jag kila iväg! ha en fin dag allesammans. Kram på er.
____________________________________________________________________________________

Lite bilder dårå!

Jag på Eve & Emmas 20-årsparty.



Haha, inte snygg bild! jag & min ängel påväg till efterfest från E&Es fest..vi kanske borde åkt hem istället? såg lite väl sunkigt ut.
(här var vi helt ovetandes om att vi snart skulle få våran godaste smakupplevelse ever! billys har aldrig smakat så bra)



Jag & fina Kristin i Kåbdalis this weekend.



Daniel & Pernilla på grym afterski!


Kommentarer
Postat av: kristin

haha, jag kan bara säga att jag har en riktigt sunkig bild på oss sen fredagen! not fun, den ska aldrig visas ;)

2011-03-15 @ 15:28:23
URL: http://kristinlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0