DRAAA EN GRÄNS

Hello hello helloo ladies. Hur fanken är läget? med mig är det ok. Idag har jag jag vart på Floristen och hjälpt till att snitta lite flowers och sen har jag mest bara hängt med Ellen & Holly.. Imorgon väntar jobb och lunch med brudarna, efter det blir det fix i min nya blivande garderob.. Längtar tills allt är klart.

Och nu till......det tråkiga, sorgliga, fruktansvärda & outhärdliga!
min andra hälft, min älskling, min fina fina fina fina.....iPhone 4 is gone with the wind, forever and ever. Helvete alltså, jag måste börja skärpa mig, på riktigt den här gången! OCH dagen innan jag tappade telefonen så såg jag att någon spräckt min relativt nya GHD plattång som jag älskar älskar älskar. KUL jävla månad då! fitta säger vi nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska inte lämna saker man är rädd om i en ICApåse på hallgolvet....speciellt inte om man bor hos fam Öberg där det dagligen passerar x antal fötter. Men man lär så länge man lever:) Kram Mamma

2011-03-28 @ 08:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0