min helg & min svullardag!

Hallå hallå hallå. Som vanligt har uppdateringen vart dålig under helgen, men det borde ni ju vant er vid.. Jag kan berätta lite om min helg. I fredags var vi tjejer hos Pernilla som fyllde år och sen blev det lite bilkörning för min Kristin och Idas del åt några fyllskallar. I lördags var det dax för överaskningsfest för Emma & Evelina, riktigt kul!Gårdagen bestod av städning av festlokalen på dagen, sen drog vi upp ett gäng till kanis och åkte lite madrass och körde lite skoter. På kvällen parkerade vi våra arslen i åkes soffa för solsidan och the social network... Idag har jag vart i Piteå med Pernilla, vi käkade mat och shoppade lite, mysepyse!

Vad har jag annars gjort idag? jag har ätit, ätit och ätit känns det som. Oxfilé & pommes, choklad, lakrits, pizza, mackor, dricka, morotskaka.......haha, vilket mongo jag äääääär! men grejen är den att jag har en sån sjuk träningsvärk att jag kan knappt röra mig framåt utan hjälp, så det känns nästan som att jag är sjuk., hehee! och då man är sjuk får man ju ha sånna hära käkardagar... men jag är ju inte sjuk, men vafan! skitsamma. gott var det iallafall :) Ni får ha det så bra. Kanske ska lägga upp lite bilder sen? vi får laa seee..

Nu signar fannsan uuut, sluuuuut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0