shop 'til you drop

Alltså hej.. Onsdag idag och solen skiner och värmer riktigt skönt! underbart. Vet ni vad jag känner just nu? jag vill shoppa, massor! Jag skulle vilja ha nya skor, några klänningar, shorts, blusar & några schysta solisar....OSV OSV! varför detta shopping-il just nu? det passar sig inte riktigt. FÖR snart är det påsk som ska spenderas i Kåbdalis, helgen efter det åker vi till ÅRE, någon vecka senare drar vi iväg till Turkiet. Allt detta innebär utgifter, utgifter & utgifter.. Inte nog med att jag vill shoppa kläder, jag håller ju på att inreda övervåningen så nya möbler och sånt vill jag ju också ha. Hehe, vilka problemos jag besitter. Nej men på riktigt, tror jag måste åka in till stan någon dag och köpa lite vår-clothes, jag känner att jag behöver lite färg i garderoben, joooo så får det blir. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0